Doprava a platba

Objednané zboží, které je skladem vám doručíme obvykle do 3 pracovních dní od objednání, nejpozději však do 7 pracovních dní. Pokud se jedná o zboží na objednávku, kontaktujeme vás emailem a upřesníme termín dodání na základě potvrzené objednávky od zahraničních dodavatelů. O odeslání objednaného zboží na vaši adresu vás budeme předem informovat emailem.

Při objednávce zboží, které je na objednávku, učtujeme před dodáním zálohu 50% z celkové částky.

JSME PLÁTCI DPH!

 

Možnosti platby ČR

na dobírku: platba je prováděna při doručení (doručení je navýšeno o poplatek za dobírku). V případě přepravce DPD je možné platit zásilku platební kartou. Řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem.

bankovním převodem: na učet 2200 681 663/2010, vedený u Fio banky a.s.

Jako variabilní symbol uvádějte prosím číslo vaší objednávky. Objednané zboží vám bude zasláno po připsaní platby na náš účet. Doporučujeme převod uskutečnit ihned po objednání zboží. Objednané zboží rezervujeme max. 5 pracovních dní od provedení objednávky. Nedojde-li k uhrazení v tomto termínu, bude vaše objednávka stornována.

 

Možnosti platby SK

na dobírku: platba je prováděna při doručení (doručení je navýšeno o poplatek za dobírku). V případě přepravce DPD je možné platit zásilku platební kartou. Řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem.

bankovním převodem: na učet 2501 295 125/2010, vedený u Fio banky a.s., IBAN: CZ39 2010 000000 2501 2951 25, BIC kód: FIOBCZPPXXX

Jako variabilní symbol uvádějte prosím číslo vaší objednávky. Objednané zboží vám bude zasláno po připsaní platby na náš účet. Doporučujeme převod uskutečnit ihned po objednání zboží. Objednané zboží rezervujeme max. 5 pracovních dní od provedení objednávky. Nedojde-li k uhrazení v tomto termínu, bude vaše objednávka stornována.

Způsob dopravy

Objednané zboží vám doručíme prostřednictvím:

Dopravní společnosti DPD – zásilka bude doručena do druhého pracovního dne od podání. O doručení budete v den dodání informování prostřednictvím emailu nebo sms. Před doručením vás společnost DPD kontaktuje emailem a sms a upřesní čas doručení (provede 2 pokusy o telefonický kontakt). Uvadějte proto adresu, na které jste k zastižení mezi 8:00 – 18:00 hodinou. Nebo zvolte doručení do zaměstnání, v tomto případě je nutné uvést i název firmy. Doručenou zásilku je možné hradit na dobírku, v hotovosti i platební kartou. Řidici jsou vybaveni mobilním platebním terminálem. Způsob platby není třeba uvádět předem, mužete se rozhodnout až v momentě doručení. 

ČESKÁ REPUBLIKA

Poštovné DPD  dobírka                                          189 Kč (dobírka 50 Kč)

Poštovné DPD platba předem                              139 Kč  

 

SLOVENSKO

Poštovné DPD dobírka                                           12,25 euro (dobírka 2,30 euro)

Poštovné DPD platba převodem                           9,95 euro

 

Doručení na Slovensko: při váze zásilky nad 15 kg vám bude doúčtován poplatek za přepravu, o kterém vás budeme předem informovat.

Stav doručení své zásilky mužete sledovat na www.dpd.cz

 

České pošty – zásilka bude doručena do druhého pracovního dne od podání dle vaší volby doručovací služby na vaši adresy nebo na vámi zvolenou pobočku pošty. O doručení budete v den dodání informováni prostřednictvím emailu nebo sms. Po té dle vašich potřeb, mužete upravit čas a způsob dodání telefonicky na dodací poště (případně si nechat zásilku uložit v místě bydliště či v blízkosti zaměstnání). Doručení probíhá obvykle od 9:00-14:00 hodin ve větších městech probíhá i odpolední dodání, u balíku podaného v pátek lze po dohodě doručit i v sobotu. V případě, že v době doručení nejste k zastižení, zásilka  bude uložena na vám příslušné poště 7 dní (po dohodě může být prodloužena na 15 dní).

ČESKÁ REPUBLIKA

Poštovné „Balík do ruky“ dobírka                             179 Kč    

Poštovné „Balík do ruky“ platba předem                129 Kč

Poštovné "Balík na poštu" dobírka                             164 Kč

Poštovné "Balík do poštu" platba převodem           114 Kč

Nevyhovuje-li vám čas a způsob doručení, prostřednictvím interaktivního webového formuláře na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice  si můžete v den podání jednorázově změnit dispozice nakládání s balíkem dle svých časových možností a požadavků.

 

Pří převzetí zboží prosím pečlivě zkontrolujte neporušenost obalu (neporušená originál lepící páska). Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené.

Pokud zjistíte poškození, sdělte ihned tuto skutečnost přepravci. Zásilku v takovém případě, nejste povinni převzít.

V případě DPD s vámi řidič na místě  sepíše zápis o škodě, který je nezbytný k uplatnění reklamace. Pokud zjistíte poškození až po rozbalení, nahlašte tuto skutečnost přepravci ihned, nejpozději však do 3 pracovních dnů od doručení. Zásilka v takovém případě musí být v původním stavu vč. obalů a výplní.

V případě České pošty porušenou zásilku nepřevezmete. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Pokud zjistíte poškození až po rozbalení je možné reklamaci uplatnit, na kterékoli pobočce pošty do 2 pracovních dnů od převzetí. Zásilka musí být ve stavu, v jakém byla doručena vč. obalů a výplní.

Pokud zásilku z důvodů poškození nepřevezmete, je nezbytné sepsat s přepravcem o této skutečnosti zápis a co nejdříve nás kontaktovat emailem nebo telefonicky. Kladné vyřízení reklamce, tak bude mnohem efektivnější a rychlejší.

@cocleahome
Blok 1
Blok 2
Blok 3
Blok 4